دررسانه|سهمیه خوزستان در نخستین آزمون استخدامی معلولان کشور ۲۷۷ نفر است

اهواز - ایرنا - مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: سهمیه خوزستان در نخستین آزمون استخدامی ویژه معلولان کشور برای جذب در دستگاه‌های اجرایی ۲۷۷ نفر تعیین شده است.

مهران کریمیان روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: قرار است چهار هزار و ۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت زیر پوشش سازمان بهزیستی و واجد شرایط در ۹۰ شغل در ۴۶ دستگاه اجرایی کشور از طریق آزمون استخدامی که در ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می شود جذب شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون استخدامی ویژه معلولان ۹ اسفند ماه به پایان رسیده است ممکن بود تعدادی از معلولان واجد شرایط هنوز در این آزمون ثبت نام نکرده باشند، بنابراین زمان ثبت نام این آزمون تا ۱۴ اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

کریمیان ادامه داد: از تمامی معلولان واجد شرایط ثبت نام در سراسر کشور و خوزستان که فاقد شغل هستند می‌توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون  با منظور اشتغال در دستگاه‌های اجرایی اقدام کنند.

وی اظهار کرد: همچنین مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج این آزمون ۳۰ خردادماه سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان بیان کرد: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir مراجعه نمایند.

به گزارش ایرنا طبق قانون دولت موظف به اختصاص سهمیه سه درصدی به افراد دارای معلولیت جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای استخدام در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی است.

کد خبر 103545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد