فراخوان تاسیس مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی مردان در اهواز

اداره کل بهزیستی استان خوزستان در نظر دارد دو مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی مردان در شهرستان اهواز راه‌اندازی نماید.

به گزارش روابط عمومی، اداره کل بهزیستی استان خوزستان در نظر دارد دو مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی  مردان در شهرستان اهواز راه‌اندازی نماید.

متقاضیان می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ تقاضای کتبی خود را به معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان خوزستان واقع در کیانپارس، خیابان اسفند غربی،طبقه اول   تحویل و در صورت هرگونه سوال با شماره  تلفن۰۹۱۶۳۱۷۱۰۰۲ تماس حاصل نمایند.

شرایط عمومی متقاضیان ایجاد و راه‌اندازی اینگونه مراکز به شرح ذیل است:

۱- کلیه اشخاص حقیقی و مؤسسات حقوقی که در اساسنامه آنها به اهداف درمان، بازتوانی و کاهش آسیب اعتیاد اشاره شده است، می‌توانند در فراخون شرکت نمایند.

۲- اولویت در انتخاب مؤسسه مجری در مرحله اول داشتن صلاحیت علمی و عملی، حسن شهرت و حسن سابقه برای راه‌اندازی مرکز می باشد. مجری بایستی توان مالی پرداخت حداقل سه ماه حقوق نیروهای بکارگیری شده، سه ماه بیمه و هزینه‌های جاری مرکز را داشته باشد (با عنایت به اینکه ممکن است اعتبارات با تأخیر ابلاغ گردد).

۳- ارائه مدارک و اسناد مثبته دال بر برخورداری از تجربه علمی و اجرایی در زمینه اعتیاد الزامی است.

۴- متقاضیان می‌توانند برای دریافت پروتکل تاسیس، اداره، انحلال مراکز توانمندسازی و صیانت اجتماعی از بهبودیافتگان به دفتر اعتیاد معاونت پیشگیری بهزیستی استان واقع در اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی،طبقه اول دفتر اعتیاد مراجعه نمایند.

کد خبر 103321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد