سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ منصوب شد

روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ با حضور"پرویز یزدانی"معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان البرز،"نادر زیدی" رئیس اداره حراست،"اصغر ناصرخیل" رئیس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ و جمعی از پرسنل بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ درمحل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این مراسم پرویز یزدانی به که به نمایندگی از مدیرکل بهزیستی استان البرز حضور داشت با اعطاء حکم مدیرکل،"انسیه علیزاده" را به سمت سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ معرفی نمود وبرای وی در این مسیر آرزوی موفقیت نمود.
وی همچنین در ادامه از زحمات "فرهاد پادری ثانی" رئیس سابق بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ  که به عنوان رئیس بهزیستی شهرستان کرج معرفی شده است با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه "پرویز یزدانی" با اشاره بر اهمیت مشارکت تمامی همکاران و شرکاء کاری بهزیستی و مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی تأکید کرد:ما به انتخابات به عنوان یک عمل صالح ملّی و تقوای اجتماعی و سراسری نگاه می‌کنیم،لذا فرمان الهی بالای سر آن قرار می‌گیرد و این یک وظیفه بزرگی ملی و سراسری است.حالا که با سرعت به آن نزدیک می‌شویم و برخی مقدمات آن هم انجام شده است و از دست‌اندرکاران آن قدردانی می‌کنیم و باید همه ما همت کنیم و در انتخابات پیش‌رو نقش‌آفرین باشیم تا یک مشارکت قوی در انتخابات داشته باشیم با ملاحظه اینکه می‌بینید دشمنان ما چگونه علیه انتخابات اقدام می‌کنند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند هم مشارکت ما با ناامیدسازی و جنگ روانی علیه مردم آسیب ببیند،هم می‌خواهند رقابت را زیر سوال ببرند و هم امنیت را مخدوش کنند و هم می‌خواهند سلامت انتخابات را زیر سؤال ببرند در حالی که انتخابات در جمهوری اسلامی یکی از سالمترین انتخابات‌های دنیاست. علت آن هم این است که مردم انتخابات را برگزار می‌کنند و انتخابات مردم‌پایه است و برگزاری آن با خود مردم است و امیدواریم با هم افزایی و اتحاد امسال نیز یکی از پرشور ترین انتخابات با بالاترین میزان مشارکت مردم را شاهد باشیم.

کد خبر 102775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد