خدمات بهزیستی سد ناامیدی در جامعه است 

نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: یکی از مهمترین و ارزشمندترین خدمات بهزیستی فراهم آوردن بستر زندگی بهتر زیستن برای همگان در ابعاد مختلف زندگی است و خدمات این سازمان همه آحاد جامعه را در بر می گیرد و جلوی ناامیدی در جامعه را می گیرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان  آیت اله خاتمی در مراسم تجلیل از ۴۵ مددکار نمونه بهزیستی که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: سازمان بهزیستی یکی از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد و از طریق بودجه عمومی به افراد دارای معلولیت و محروم جامعه خدمت رسانی می کند.

وی خطاب به کارکنان و مددکاران شاغل در بهزیستی اظهار کرد: خداوند متعال توفیق خدمت به نیازمندان جامعه را به شما ارزانی داده چرا که نجیب ترین و ظریف ترین خدمات را به نیازمندترین قشر جامعه ارائه می دهید و بهتر زیستن را به مددجویان و افراد کم توان جامعه آموزش می دهید.

آیت الله خاتمی در ادامه افزود: خوشبختانه خدمات قابل توجهی در حوزه ی بهزیستی برای اقشار کم برخوردار انجام شده و متقاضیان دریافت خدمت بر حسب قوانین و مقررات و در چهارچوب منابع خدمات دریافت نمودند.

وی با تاکید بر اینکه خدمات و تلاشهای مددکاران از ویژگی و اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: اخلاص در کار و پیگیری حل مشکلات خانواده ها با سعه صدر لازمه قبولی خدمت در این جایگاه است.

گفتنی است در این مراسم با اهدا گل ولوح تقدیر از مددکاران فعال در مراکز دولتی و مثبت زندگی بهزیستی تجلیل شد.

کد خبر 101852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد