معاون ذیحساب در اداره کل بهزیستی گیلان منصوب شد

صبح روز چهاردهم بهمن ماه، طی صدور حکمی از سوی علیرضا نوروزی مدیرکل اموراقتصادی و دارایی گیلان، "طاهر زمانی" به عنوان معاون ذیحساب در اداره کل بهزیستی گیلان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آئین معارفه معاون ذیحساب یهزیستی گیلان؛ با حضور و آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان ، مسئولین اداره کل امور اقتصادی و داریی و سایر مسئولین بهزیستی استان در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان برگزار گردید وطی حکمی از سوی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان ، "طاهر زمانی" به عنوان معاون ذیحساب در اداره کل بهزیستی گیلان منصوب و از خدمات ارزنده "مصطفی ملکی" در طول مدت تصدی مسئولیت فوق قدردانی شد.

در این نشست طرفین به تشریح فعالیت های مالیاتی پرداختند و در خصوص موارد ثبت شده در قوانین مالیات های مستقیم و غیرمستقیم در مقررات نوین قانونی با هدف حمایت از مراکز غیر دولتی و موسسات بهزیستی و حمایت های مالیاتی، گفتگو و تبادل نظر کردند.

همچنین آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان نیز در این نشست به اثربخشیِ همکاری و تعامل عاملین ذیحساب با کارکنان بهزیستی در راستای خدمت به مددجویان اشاره کرد و گفت: بنا به وظایف خاص و نوع خدمت رسانی ویژه ی سازمان بهزیستی به مددجویان ، همواره همیاری و تعامل طرفین ذیحساب و بهزیستی می تواند منشأ اثرات خوبی در جهت ارئه خدمات به مددجویان باشد.

وی با بیان اینکه هرگونه خدمت رسانی به مددجویان و افراد نیازمند موجب فزونی خیر و برکت در جامعه خواهد شد، اضافه کرد: مددرسانی به مددجویان و تأمین معیشت و رفاه حال جامعه هدف بهزیستی اولین و اصلی ترین وظیفه بهزیستی است و در این راستا همواره تلاش می کنیم با تعاملی که بین همکاران ذیحساب و بهزیستی برقرار است خدمات ارزنده ای به مددجویان ارائه شود.

کد خبر 101156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد