افتتاح ایستگاه کتاب در محل اورژانس اجتماعی جیرفت

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر وبه همت اداره بهزیستی جیرفت وهمکاری نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان فوق ایستگاه کتاب در محل اورژانس اجتماعی این اداره راه اندازی شد.

به گزارش رولبط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان  خداداد سالاری زاده رئیس بهزیستی جیرفت در این مراسم  که با حضور افضلی مسئول نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان و کارشناسان دو اداره مذکور بر گزار شد با اشاره به اهمیت ارتقا سطح مهارت مددکاران فعال در حوزه امور اجتماعی عنوان داشت : بالارفتن سطح اطلاعات عمومی وتخصصی افرادی که در حوزه های مختلف اجتماعی در حال فعالیت هستند راهگشای مجموعه های تخصصی منجمله بهزیستی در راستای ارائه خدمات ماندگار واثر بخش به جامعه خواهد بود .

 وی در ادامه افزود در همین راستا با تجهیز و راه اندازی ایستگاه کتاب در مجموعه اورژانس اجتماعی بهزیستی جیرفت قدم ارزشمندی در این زمینه برداشته شده است که امیدواریم با گسترش وتعمیم این فعالیت به سایر بخشهای دولتی ومراکز تحت نظارت نقش پررنگتری را در حوزه ارتقاء سطح اگاهی برای جامعه هدف وکارکنان برداشته شود .

گفتنی است  در این ایستگاه کتاب های متنوعی برای همه سنین و سلیقه ها موجود می باشد که اغلب آنها مربوط به حوزه کاری اورژانس اجتماعی(آسیب های اجتماعی)بوده و مقرر گردید که به صورت دوره ای موجودی این ایستگاه شارژ شود.

کد خبر 101140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد