پیام مدیرکل بهزیستی به مناسبت ایام الله دهه فجر

بهزیستی مولود انقلاب اسلامی و ریشه در آرمانهای یاریگر و حمایتگرانقلاب شکوهمند اسلامی دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان متن پیام تبریک دکتر روح الله خدابنده لو  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است. دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک نمایند.

دهه فجر با بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی فرصتی برای  یادآوری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است. این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است. سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد آور رشادت ها ، ایثارگری ها و توانمندی های مردمی است که توانستند با اتحاد و استعانت به خدای متعال و رهبری هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  گامهای بلندی را در تحقق نظامی پی ریزی کنند که بر گرفته از آرمانهای دین مبین اسلام و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره ) بود.

درخت پربار انقلاب اسلامی با نظرات و خواست های مردم رشد کرده و جان گرفته است و در  برهه ی  حساسی قرار گرفته که می تواند مسیر آگاهسازی و تحقق آرمانهای یک ملت را رقم بزند، یکبار دیگر در انتخابات پیش رو با حضور همه آحاد جامعه و انتخابی اصلح قدرت درونی و خواست مردم به نمایش گذاشته و ثابت خواهد شد. انتخاب و خواست آگاهانه و مشارکت در سرنوشت خود راهبردی هوشمندانه برای ساخت آینده ای بهتر است. 

اینجانب در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه درصحنه پایتخت شور و شعور حسینی تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

کد خبر 100982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد