🔸 ستــــاد [] معاون اعتبارات بانڪ تجارت، با مدیر ڪل بهزیستی استان دیدار و گفتگــــو کرد.

معاون اعتبارات بانڪ تجارت بمنظور هم افزایی و همسویی در راستای خدمت صادقانه و شایسته به جامعه هدف بهزیستی و پرداخت تسهیلات ڪم بهره به مددجویان با مدیر کل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطاتع رسانی بهزیستی لرستان، معاون اعتبارات بانڪ تجارت بمنظور هم افزایی و همسویی در راستای خدمت صادقانه و شایسته به جامعه هدف بهزیستی و پرداخت تسهیلات ڪم بهره به مددجویان با مدیر کل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار ڪه معاون مشارڪت های مردمی بهزیستی و ڪارشناسان این حوزه مدیر کل را همراهی می کردند. همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی استان ضمن قدر دانی از نیت خیر خواهانه مدیران و معاونین بانڪ تجارت استان گفت: سازمان بهزیستی با  داشتن بیش از ۱۶۰ نوع فعالیت یکی از نیڪوڪارترین و تخصصی ترین سازمان هایی است که پس از پیروزی انقلاب به وجود آمد.
عمودی زاده در ادامه تصریح کرد انجام کار خیر از سوی بانک ها و برطرف کردن نیازهای ضروری مددجویان و افراد دارای معلولیت کار بزرگ و خیرخواهانه ای است و بانڪ ها  تا آنجا که در توان دارند برای کمک به محرومان و نیازمندان ڪه ولی نعمتان ما هستند می توانند در کنار بهزیستی نقشی هرچند کوچک ایفا کنند.
مدیر کل بهزیستی استان در پایان با اشاره به نقش بانڪ ها در پرداخت تسهیلات کم بهره به مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنها تصریح ڪرد، بی تردید کارهای نیک و خیرخواهانه در پیشگاه خداوند متعال بدون اجر نخواهد ماند و الطاف بیڪران خداوند سبحان به عنوان پاداش اعمال بندگان شایسته و نیکوکار شامل حال محسنین و خادمان مردم خواهد شد.

کد خبر 100917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد