تشکیل دسته  عزاداری با حضور افراد دارای معلولیت,تشکل های مردم نهاد و مسئولین بهزیستی فارس

به مناسبت سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع)مدیر کل,شورای معاونین بهزیستی فارس ,اعضای تشکل های افراد دارای معلولیت و تعدادی از فرزندان هدایت شده به زندگی مستقل با تشکیل دسته متحد عزاداری و نوحه خوانی به عزاداری و ادای احترام به مقام حضرت احمدابن موسی شاهچراغ (ع)پرداختند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

محمدرضاهوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در خصوص برپایی این مراسم گفت:پیرو برگزاری جلسات با حضور اعضای تشکل های افراد دارای معلولیت ,دعوت از مددکاران و افراد دارای معلولیت تحت پوشش در مراکز دولتی و غیردولتی و هماهنگی های انجام شده با تولیت آستان مقدس حضرت احمدابن موسی الکاظم (ع) و در راستای توانمندسازی معنوی جامعه هدف معزز این دسته متحد عزاداری در سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع)تشکیل شد .

او در ادامه افزود:این مراسم عزاداری با هدف استفاده از ظرفیت های بومی و اسلامی در توانمندسازی معنوی جامعه هدف و حضور ایشان در عرصه های مختلف اجتماعی برگزار گردید و افراد دارای معلولیت با تشکیل دسته متحد عزاداری و نوحه خوانی از خیابان ۹ دی به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)حرکت نموده و در ادامه در صحن حرم به عزاداری پرداختند.

مدیر کل بهزیستی فارس با بیان این طلب که اعتقاد به معنویت همواره کمک حال همه افراد بوده است و تکیه به معنویات ایستادگی در برابر مشکلات و تاب آوری را در ایشان تقویت می‌کند ابراز امیدواری کرد این مراسم در سال های آتی منسجم تر و گسترده تر برگزار گردد.

گفتنی است موکب هیات فرهنگی مذهبی محبین اهل بیت بهزیستی فارس نیز با همکاری هیات های مذهبی تشکل های غیردولتی استان فارس در خیابان ۹ دی به مدت سه روز در ایام شهادت حضرت شاهچراغ (ع)برپا شده است.

کد خبر 100826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد