بیش از یک هزار طرح در بهزیستی استان اصفهان افتتاح می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از یک هزار طرح در بهزیستی استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

   ناصر چاووشی با بیان اینکه تا پایان دهه فجر، یک هزار و ۳۴۹ طرح در سطح بهزیستی استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: افتتاح یک هزار و ۳۰۸ طرح اشتغال، بهره‌برداری از ۲۸ واحد مسکن، افتتاح خانه کودک و نوجوان، مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، مرکز روزانه توانبخشی و مرکز اقامتی میان مدت از جمله این طرح‌ها است.

وی افزود: ارائه خـدمات غربالگری بینایی و شـنوایی، مشاوره و غربال اضـطراب کودکان در ایام‌ مبارک دهه فجر در کلیه شهرستان‌ها به صورت رایگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به نیازمندان با در نظر گرفتن یاری برگ انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به شعار «جشن ملی، مشارکت، آینده روشن» گفت: برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر دربهزیستی استان نیز ذیل این شعار محوری و با عناوینی چون؛ برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت در شهر اصفهان و شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه مددجویان تحت پوشش و  کارکنان،   اهدای خون توسط پرسنل، برگزاری میز خدمت در واحدهای بهزیستی در کلیه شهرستان‌ها  دنبال خواهد شد.

کد خبر 100802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد