تلفن ۱۴۸۰بهزیستی نزدیک به ۱۶هزار بار زنگ خورد 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تعداد تماس های تلفنی خط تلفن مشاوره ۱۴۸۰بهزیستی را ۱۵ هزار و ۷۰۰ مورد از ابتدای سال تاکنون اعلام کرد و افزود: این خط در خصوص مسائل مختلف از جمله مشکلات کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج، اضطراب و وسواس و...آماده مشاوره و پاسخگویی به عموم مردم است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو عنوان کرد: خط ۱۴۸۰ با توجه به ویژگی های منحصر به فرد مشاوره تلفنی از جمله رایگان بودن ،دسترسی سریع و آسان و ضریب نفوذ بالا در بین مردم ،  با هدف بهره گیری آحاد جامعه اعم از روستایی و شهری و در راستای ارائه خدمات تخصصی مشاوره روانشناختی در حال فعالیت است.

 وی افزود: مشاوران و روانشناسان این بخش با هدف ارتقاء سطح سلامت روان جامعه به ارایه خدمات مشاوره ای و راهنمایی پرداخته و در صورت نیاز تماس گیرندگان را به مراکز درون سازمانی و برون سازمانی ارجاع می دهند.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز و دفتر مشاوره و خدمات روان شناختی حضوری دولتی و غیردولتی فعال اظهار کرد: ۱۱ مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی حضوری غیردولتی خدمات مشاوره و روان شناختی را به صورت تخصصی ارائه می دهند و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۷ هزار  جلسه حضوری مشاوره برای مراجعه کنندگان برگزار شده است.

مدیر کل بهزیستی در خصوص فعالیت مراکز مشاوره ی حضوری دولتی بیان کرد: در سطح استان، یک مرکز مشاوره حضوری دولتی در شهرستان زنجان و ۶ دفتر مشاوره حضوری دولتی در شهرستان های ابهر، خدابنده ، خرمدره، طارم ، ایجرود و ماهنشان  فعالیت می کنند.

گفتنی است خط ۱۴۸۰(صدای مشاور) همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آماده ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره به شهروندان است.

کد خبر 100606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد