«یاوران مهربان » در هرمزگان تجلیل شدند

آیین تجلیل« یاوران مهربان » با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار و از برترین های نیکوکاری در استان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ آیین تجلیل« یاوران مهربان » با حضور حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس برگزار گردید . در این مراسم  ۲۰ موسسه خیریه و تشکل های مردمی تحت نظارت بهزیستی استان هرمزگان نیز تجلیل شدند.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در مراسم تجلیل از موسسات خیریه و تشکل های مردمی استان هرمزگان با عنوان « یاوران مهربان » با اشاره به نقش با ارزش خیران و نیکوکاران در پیشبرد دین الهی و کمک به جامعه برای عبور از مشکلات، عنوان داشت: زدودن چهره فقر از جامعه، وظیفه دولت و وظیفه آحاد جامعه بخصوص افراد دارای توانمندی مالی است.

وی با تصریح بر این که تکریم خیران در جامعه می تواند به گسترش فرهنگ ایثار و احسان کمک کند، ملت ایران را ملتی بزرگ و نیکوکار عنوان و خاطرنشان کرد: همیشه شاهد احسان گسترده مردم کشورمان نسبت به همنوعان خود بوده ایم.

گفتنی است حبیب الله آسوده معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور ، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و حمید باسره مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای دستگاههای مختلف از جمله توانمندی های جامعه هدف بهزیستی به نمایش گذاشته شد و مورد بازدید مسئولین و عموم قرار گرفت .

میترا اصلاح رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی هرمزگان به همراه فائزه زارع رییس بهزیستی شهرستان بندرعباس ، کارشناسان مشارکت های مردمی بهزیستی و مسئولین موسسات خیریه و تشکل های مردمی تحت نظارت بهزیستی استان نیز در ابن مراسم شزکت داشتند.



کد خبر 100451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد