یازدهمین جلسه شورای فرهنگی بهزیستی شاهین دژ

یازدهمین جلسه شورای فرهنگی بهزیستی شاهین دژ در راستای هماهنگی اجرای برنامه های دهه فجر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

جلسه شورای فرهنگی با حضور ریاست اداره بهزیستی و کلیه کارکنان و کارشناسان تخصصی شهرستان در محل بهزیستی شاهین دژ در خصوص اجرای هر چه با شکوه‌تر برنامه های دهه فجر در سال‌جاری برگزار گردید.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : افتتاح و اجرایی شدن چندین طرح اشتغال مهم در سطح شهرها و روستاها ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین ، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، نشست‌های تخصصی گفتمان دینی و مسابقات مختلف ورزشی در مراکز از مهم‌ترین برنامه‌های دهه مبارک فجر است.
وی ادامه داد : دیدار با امام جمعه ، نواخته شدن زنگ انقلاب در همه مراکز توانبخشی روزانه ، برپایی نمایشگاه فرهنگی هنری توسط کارگاه های تولیدی و حمایتی تحت نظارت بهزیستی ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی در موسسات خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست در طول دهه فجر از دیگر برنامه‌های بهزیستی این شهرستان است.
وی افزود: کارشناسان بهزیستی شهرستان با همکاری مسئولان فنی مراکز با نوآوری و اجرای برنامه‌های متنوع سعی در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشند که این مهم با تعامل ، همفکری و استفاده از دیدگاه و نظرات همدیگر میسر خواهد شد.
گفتنی است در این جلسه مقرر گردید در اسرع وقت در خصوص هماهنگی های لازم در اجرای برنامه های دهه فجر جلسه ای با کلیه مسئولان فنی مراکز و موسسات برگزار گردد .

کد خبر 100358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد