توانمند سازی و پیشگیری دو وظیفه اصلی بهزیستی

بمنظور هم افزایی و تعامل در راستای خدمت با کیفیت به جامعه هدف بهزیستی عباس سرحدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد با امیری بخشدار مرکزی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در ابتدای این دیدار عباس سرحدی رئیس بهزیستی عنبرآباد ضمن تشکر از همراهی و همکاری بخشدار و دهیاران بخش با مجموعه بهزیستی به ارائه گزارشی از خدمات بهزیستی شهرستان در حوزه های توانبخشی، امور اجتماعی، خدمات اورژانس اجتماعی، پیشگیری از معلولیت ها، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مسکن، اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف پرداخت.

وی افزود : بهزیستی در زمینه توانمند سازی جامعه هدف به خصوص در حوزه مسکن و اشتغال گام‌های زیربنایی و اساسی را برداشته است

رییس،بهزیستی عنبرآباد اظهار داشت : در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارگاه های متعددی از قبیل طرح مانا، کارگاه های مهارت آموزی، طرح ارتقاء مهارت های شناختی رفتاری، کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و ... در سطح شهرستان و بخش و روستاها برگزار گردیده است و تمام تلاش بهزیستی در این خصوص بوده تا بتوان در دو زمینه توانمند سازی و پیشگیری ه از وظایف اصلی بهزیستی است گام‌های موثری را برداریم.

در ادامه امیری بخشدار مرکزی عنبرآباد ضمن خداقوت و تقدیر ازخدمت صادقانه به کارکنان بهزیستی اظهار داشت: خدمت به مردم به ویژه معلولین و مددجویان موهبت و فرصتی از سوی خداوند متعال است که به ما عنایت شده است و از این فرصت می بایست نهایت استفاده را کرد.

وی افزود: بخشداری،و دهیاران در مسیر خدمت به جامعه هدف بهزیستی و هم افزایی نهایت تلاش و همکاری را با مجموعه بهزیستی خواهند داشت و امیدواریم با تعامل همه نهاد ها و سازمان‌ها در عنبرآباد در آینده ای نزدیک بخش اعظمی از خواسته های جامعه هدف بهزیستی محقق،شده باشد.

کد خبر 100330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد