دومین نشست مشورتی معلولین استان گلستان باحضور دکتر سمیعی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی ، دکتر طاهری زاده ؛ مدیرکل بهزیستی و دستیاران ویژه ی استاندار در امور معلولین، کارشناسان فعال در حوزه ی معلولین ، نمایندگان انجمن های معلولین استان گلستان در روز پنجشنبه مورخ 28 دی برگزار گردید .

دکتر سمیعی ؛ ضمن تحسین روحیه ی مطالبه گری  و سپاسگزاری از اهتمام ویژه ی نمایندگان جامعه ی معلولین در پیگیری حقوق آنان ، خاطر نشان ساخت  اگرچه مسیر تحقق کامل مطالبات  و حقوق معلولین طولانی و پردست انداز است اما با پیگیری های جامعه ی معلولین و دغدغه  مندی مسئولین در این باره می تواند هموار و دست یافتنی باشدو در این مسیر اولویت بندی نیاز ها و مطالبات و انتخاب اولویت های زود بازده  و سودمند که جامعه ی بزرگتری از معلولین را بهره مند سازی  ، امیدآفرین  و تقویت کننده است و انرژی لازم جهت طی مسیر را فراهم می نماید .

دومین نشست مشورتی معلولین استان گلستان باحضور دکتر سمیعی

دکتر طاهری زاده نیز حضور مدعوین جمع را نماد یک سرمایه ی اجتماعی پر منفعت خواند که با همراهی و تجمیع منابع ، پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف را ممکن خواهد ساخت . ایشان همچنین چالش های اجرایی  مواد قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت  را برشمرد و تاکید نمود این سازمان اهتمام لازم را در اجرای قانون و احقاق حقوق  افراد دارای معلولیت  صرف خواهد نمود .

کد خبر 100043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد