روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام با هدف آشنایی عموم با توانمندیهای جامعه هدف، معرفی چهره های موفق و توانمند را در دستور کار قرار داده که در نخستین گام و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن اقدام به معرفی بانوان موفق می کند.

 بخش دوم: معرفی سرکار خانم دکتر "زهرا جمالی" نخبه علمی شهرستان ایلام

"زهرا جمالی" متولد سال 1360 کارمند و مدرس دانشگاه با تحصیلات دکترای علوم سیاسی گرایش مسایل ایران از افراد دارای معلولیت جسمی، حرکتی جامعه هدف بهزیستی شهرستان ایلام است که سه مقطع تحصیلی کارشناسی، ارشد و دکترا را در دانشگاه های آزاد ایلام، قم و تهران مرکز گذرانده است

این بانوی نخبه علمی به عنوان دانشجوی ممتاز علمی مقطع دکترا را با معدل 19/20 به پایان رسانده و اکنون کارمند بخشداری سیوان است که در کنار آن کار تدریس در دانشگاه را نیز انجام می دهد.

وی که متاهل و دارای یک فرزند است در کنار تحصیل، ورزش تیراندازی را نیز ادامه داده و تاکنون هشت مقام قهرمانی کشور و دهها مقام استانی را کسب کرده است.

انتخاب به عنوان ورزشکار با حجاب از بین بانوان ورزشکار استان، کسب چهار مقام ملی در جشنواره ادبیات عاشورایی استان فارس و چاپ چهار مقاله علمی، پژوهشی  از جمله موفقیتهای این بانوی دارای معلولیت است.

مجموعه اداره کل بهزیستی ایلام برای ایشان و تمامی عزیزان جامعه هدف آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

#معلولیت_محدودیت_نیست

اخبار بهزیستی ایلام را در کانالهای زیر دنبال کنید:

نرم افزار بله:     
    ble.ir/join/OGZjNjI2MW
نرم افزار ایتا:     
    https://eitaa.com/behzistiilam

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد