مدیر کل بهزیستی ایلام روز یکشنبه با همراهی رئیس اداره هماهنگی مشارکت‌های مردمی، اشتغال و موسسه های خیریه و مسئول حراست این اداره کل به دعوت امام جمعه آبدانان به این شهرستان سفر و در نخستین برنامه با حجت الاسلام والمسلمین "سید ابراهیم حسینی" دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، امام جمعه آبدانان در این دیدار با اشاره به خدمات و ماموریتهای گسترده بهزیستی بر لزوم آگاهی مردم از آن‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین "سید ابراهیم حسینی" گفت: خدمات بهزیستی بیشتر باید برای مردم‌ معرفی و از طرفی افراد خیر و نیکوکار نیز برای خدمات دهی هرچه مطلوبتر به کمک این مجموعه حمایتی و تخصصی بیایند.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار گزارشی از خدمات بهزیستی در آبدانان بویژه حوزه مسکن و اشتغال ارایه و خواستار حمایت و همراهی ائمه جمعه در خطبه های آیینهای عبادی، سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه برای تشویق مردم متمکن برای حمایت از جامعه هدف شد.

در ادامه این سفر مسئولان بهزیستی ایلام و آبدانان با حضور امام جمعه این شهرستان از  منزل مددجوی زن سرپرست خانوار بازدید کردند.

مدیر کل بهزیستی ایلام در این سفر یکروزه علاوه بر دیدار با شماری از مددجویان شهر آبدانان همچنین  با عزیمت به بخش کلات مورموری و برپایی میز  ارتباطات مردمی، با جمعی از جامعه هدف دیدار و درخواستهای مراجعان را مورد بررسی قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد