"آزاده خرم" مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام و خبرنگار ایرنا مرکز ایلام در ششمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان در استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر شد.

آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای معلولان کشور شامگاه پنجشنبه ۲۷مهرماه با حضور "احمد مقیمی" مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع دیگری از مسئولان کشوری و استانی اصفهان برگزار که در این جشنواره "آزاده خرم" خبرنگار ایرنا مرکز ایلام و مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ایلام به عنوان نفر سوم بخش تیتر معرفی شد. 

"وقتی فراتر از عشق انتخاب میکنی" با موضوع "تقدیر از خانواده های فرزند پذیر با نیاز ویژه" عنوان اثری است که به قلم این خبرنگار موفق به کسب رتبه سوم بخش تیتر در این جشنواره شد.

آزاده خرم خبرنگار فرهنگی، اجتماعی ایرنا در دوره دوم برگزاری این جشنواره ملی موفق به کسب رتبه سوم بخش گزارش، در دوره سوم موفق به کسب رتبه نخست بخش خبر و در دوره چهارم نیز موفق به کسب دو عنوان رتبه های اول بخش خبر و رتبه دوم بخش تیتر شده است.

فراخوان این جشنواره با محوریت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی، کودکان کار، زنان بی‌سرپرست، اعتیاد، سالمندان و مشکلات معلولان ویژه افراد دارای معلولیت و غیر معلولیت مرداد ماه سال جاری منتشر شد.

این جشنواره به همت انجمن خانواده ناشنوایان اصفهان، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی و شهرداری اصفهان، مجتمع فولاد مبارکه،  پایگاه خبری توان نگار و مجری طرحهای زیربنایی اصفهان برگزار شد.

این جشنواره در ۱۵ بخش مختلف نظیر طنز مکتوب، تیتر، اینفوگرافیک، داستان کوتاه، دلنوشته، عکس، فن بیان، کلیپ، کاریکاتور، گزارش مکتوب، مصاحبه مکتوب، مقاله و یادداشت، مصاحبه صوتی و تصویری، گزارش صوتی و تصویری و شعر بود که آثار آن توسط ۱۳نفر از اساتید حوزه ارتباطات داوری شدند.

آزاده خرم از سال ۱۳۸۲ همکاریش با ایرنا مرکز ایلام را آغاز و تاکنون صاحب عناوین مختلف در دهها جشنواره ملی و استانی رسانه و مطبوعات شده است.

متن این گزارش برگزیده در لینک زیر:

https://www.behzisti.ir/news/67343/وقتی-فراتر-از-عشق-انتخاب-میکنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد