در آستانه سفر ریاست جمهور به استان ایلام نشست هماهنگی و برنامه ریزی روز شنبه با حضور مسئولان بهزیستی و مدیران مراکز غیر دولتی در سالن جلسات بهزیستی ایلام تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، مدیر کل بهزیستی ایلام در این نشست با اشاره به برپایی میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده سازمان بهزیستی کشور در این اداره کل همزمان با سفر ریاست‌جمهوری گفت: در قالب این برنامه درخواستهای جامعه هدف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

"حسین نورعلیوند"  با توجه به اهمیت این سفر و فرصت ویژه آن بر صورت بهره مندی حداکثری از این ظرفیت برای توسعه خدمات دهی به جامعه هدف تاکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات ماندگار دولت مردمی سیزدهم و نگاه ویژه به قشر محرومان و نیازمندان جامعه،  این سفر را نقطه عطفی برای توسعه استان و حمایت از مددجویان دانست.

نورعلیوند همچنین با اشاره به دستاوردهای دولت در  این اداره کل برای نخستین بار، بر ضرورت معرفی و انعکاس آنها برای آگاه سازی مردم بویژه جامعه هدف تاکید کرد.

در این نشست اعضا پیرامون برپایی میز ارتباطات، پاسخگویی جامعه هدف و ثبت و بررسی درخواستهای آنان در سفر ریاست‌جمهوری به این استان بحث و تبادل نظر پرداختند.

استان ایلام ۱۹‌مردادماه میزبان رئیس جمهور و اعضای هیات دولت خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد