هم زمان با نخستین روز از هفته بهزیستی، سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان با مدیرکل و معاونین بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان،  هم زمان با نخستین روز از هفته بهزیستی، سردار محمد کرمی استاندار با مدیرکل و معاونین بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت : برای رفع محرومیت در استانی که ظرفیت های بالایی دارد نیازمند تلاش و برنامه ریزی است و استفاده از کلیه ظرفیت های استان را می طلبد، شناسایی دقیق استعداد خانواده های تحت پوشش در مرحله نخست و سپس آموزش اشتغال بر پایه این ظرفیت به شیوه های مختلف گام اصلی در توانمند سازی این خانواده ها است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت : افزایش تعداد مددجویان در سازمانهای مردم نهاد مانند بهزیستی خبر خوشایندی نیست و باید فرهنگ و زمینه های اشتغال را در بین جامعه رواج و فراهم کرد تا میزان فقر کاهش یابد، قطعا جامعه ای موفق است که فرهنگ کار در آن توسعه داده شده باشد.  برانگیختن حس امید در میان جامعه هدف با الگو سازی در میان معلولین و یادآوری توانمندی ها و کمک به خود باوری آنها باید همراه با ایجاد شرایط اشتغال باشد.

محمد کرمی افزود : دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری در استان باید در مسیر آموزش و معرفی شغل ها و ایده های اشتغال محور جدید به مددجویان فعال تر عمل کنند.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت دقیق بر روند خدمت رسانی مراکز خصوصی تصریح کرد : در مراکز درمان اعتیاد باید همزمان با آموزش های حرفه و فن، در زمینه پرورش دینی و قرآنی هم برنامه داشت، انس با قرآن مانع لغزش های مجدد فرد نجات یافته از اعتیاد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد