با حضور علیرضا کیخا مدیرکل و اعضای شورای معاونین صدا و سیمای مرکز استان و عباسعلی اویسی مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی سیستان و بلوچستان نشست مشترکی در راستای توسعه همکاری های رسانه ای برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان وبلوچستان ،ظهر امروز نشست مشترک مدیران کل و معاونین صداوسیما و اداره کل بهزیستی استان برگزارشد .

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان در این نشست اظهار داشت : سازمان بهزیستی خط مقدم آسیب های اجتماعی و بسیاری از پدیده های سلامت محور و بهداشتی است و طیف خدمتی وسیعی را در سطح کشور بر عهده دارد .

مدیرکل بهزیستی استان گفت : بیش از ۱۵۸ هزار خانوار تحت پوشش خدمات مستمر و غیرمستمر با جمعیتی بالغ بر ۵۵۰ هزار نفر تنها بخشی از جامعه هدف بهزیستی استان هستند ، قریب به ۵۰۰ مرکز و موسسه همکار در بخش غیر دولتی علاوه بر ظرفیت دولتی ، خدمات متنوعی را به جامعه هدف سازمان ارائه می دهند .

وی با تاکید بر توجه بر جهاد تبیین تصریح کرد : رسالت بهزیستی ارائه خدمت با رعایت اصول رازداری حرفه ای مددکاری است، اما این مساله نافی آن نیست که عموم مردم از این خدمات بی اطلاع باشند و تبیین کامل خدمات بهزیستی می تواند در مسیر همراهی جامعه با اهداف عام المنفعه این سازمان بسیار موثر باشد .

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت های خوب قانونی سازمان در راستای مشارکت جویی افزود : استفاده از این ظرفیت های مغفول قانونی بی شک می تواند در ارائه بهینه خدمات و جلوگیری از شیوع آسیب همراه بهزیستی باشد   

علیرضا کیخا مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اهمیت تبیین خدمات سازمان بهزیستی بیان کرد : سیاست های صدا وسیما مساله محوری و مردم محوری است ، فرهنگ سازی از طریق ساخت برنامه های هنری با رویکرد پیشگیری می تواند آمار ورود به آسیب را در حوزه های مختلف را کاهش داد .

مدیر کل صدا و سیمای استان گفت :  با شکستن کلیشه ها می توان کارهای نشدنی را هم به زیبایی انجام داد ، در صدا و سیمای استان امروز این عزم وجود دارد تا در کنار سازمان بهزیستی با شناخت درست مساله ها ، راه حل های مناسب را پیدا کنیم و در راستای فرهنگ سازی و تبیین خدمات سازمان مردم نهاد بهزیستی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم .

وی با تاکید بر معرفی نخبگان جامعه هدف استان که موجب الگو سازی و تقویت روحیه امید و تلاش در جامعه می شود خاطر نشان کرد : با توجه به شرایط اجتماعی استان ، شبکه هامون ، رادیوی استانی و رادیوی شهری زابل و معاونت خبر بصورت هفتگی برنامه های مربوط به سازمان بهزیستی را بصورت برنامه های شاخص، گزارش های خبری ، زیر نویس ، حضورکارشناسان و فعالین اجتماعی در حوزه های مختلف تهیه و پخش خواهند کرد .

علیرضاکیخا با بیان اینکه فضای نقد در استان باید باز شود و مسئولین از نقدهای سازنده اصلاح گر استقبال کنند تصریح کرد : صدا و سیما باید به سمت کارشناس خبرنگار سوق داده شود ، در خصوص مسائل اجتماع محور مربوط به بهزیستی می توان از ظرفیت روابط عمومی بهزیستی به عنوان خبرنگار مطالبه گر مردمی و تبیین گر خدمات تخصصی ، با پیش شرط شجاعت ، عدالت و بی طرفی استفاده نمود .

این مقام مسئول ادامه داد : توجه به کلیه مخاطبین به ویژه ناشنوایان استان یکی از دغدغه های صدا و سیمای استان است که با همکاری بهزیستی و معرفی مترجم زبان اشاره، محتوی برنامه های پر بازدید شبکه هامون را برای این عزیزان مناسب سازی خواهیم کرد  .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد