غلامحسین امینی‌راد فرماندار شهرستان نیمروز با دکتر اویسی مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، صبح امروز غلامحسین امینی‌راد فرماندار شهرستان نیمروز با دکتر اویسی مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد .

غلامحسین امینی‌راد فرماندار شهرستان نیمروز ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی استان بیان کرد : کلیه ظرفیت های فرمانداری شهرستان نیمروز در جهت رفع مشکلات مددجویان  و کاهش آسیب های اجتماعی همواره همراه بهزیستی بوده است  .

فرماندار شهرستان نیمروز تصریح کرد : در شرایط کنونی کلیه شهرستانهای حوزه سیستان دچار بحرانی جدی هستند و برای خروج از این بحران ضمن درخواست توجه ویژه سازمان ها و نهاد های دولتی در مرکز به سیستان ، عزمی جهادی در جهت کاهش آلام منطقه سیستان و مردم شهرستان نیمروز لازم است .

امینی راد افزود : شهرستان نیمروز به عنوان یکی از قطب های صنایع دستی فاخر سیستان شناخته شده است و مسیر توسعه این هنربه عنوان اشتغال پایدار زنان این شهرستان ، به ویژه بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در دستور کار فرمانداری شهرستان است و تا کنون به دستاوردهای خوبی در این زمینه رسیده ایم  .

دکتر عباسعلی اویسی مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : تشدید بحران خشکسالی در سیستان و از بین رفتن مشاغل بومی سیستان مانند کشاورزی ، دامداری و صیادی  موجب بروز آسیب های اقتصادی و به طبع آن اجتماعی شده  که نیازمند نگاه ویژه و همگرایی هر چه بیشتر کلیه نهاد های دولتی جهت حل این مساله است .

وی ضمن تاکید بر توجه ویژه به مددجویان تحت پوشش شهرستان نیمروز در این دیدار بیان کرد : نگاه بهزیستی سیستان و بلوچستان در راستای توانمند سازی و ایجاد شرایط مناسب زندگی جهت جامعه هدف خود در سیستان با توجه به شرایط فوق بحرانی منطقه ، اولویت دار است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد