با حضور ویدئوکنفرانس معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مسئولین استانی همکار در این طرح، طی آئینی مهرواره "در محضر ولی نعمتان" بهزیستی استان، رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان،  با حضور ویدئوکنفرانس معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مسئولین استانی همکار در این طرح، طی آئینی مهرواره "در محضر ولی نعمتان" بهزیستی استان، با شعار #لبخند_بسازیم رسما آغاز به کار کرد.

عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان با تاکید بر رویکرد محله محوری این طرح اظهار داشت : هدف از اجرای این طرح ایجاد هم افزایی و هم گرایی میان مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی استان با کنشگران مردمی محلات و سایر مجموعه ها در راستای حل مشکلات و مسائل جامعه هدف می باشد.

وی افزود : تلاش می شود تا با اجرای صحیح این طرح گامی مهم در راستای امیدافزایی، تامین نیازهای خرد مددجویان، تشکیل شوراها و شبکه های فعال محلات و دغدغه سازی و حساس سازی مجموعه ها و کنشگران مردمی محلات نسبت به جهت دهی نظام مسائل مددجویان تحت پوشش برداشته شود.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد : سازمان تبلیغات اسلامی، آستان قدس رضوی ، گروههای جهادی دانشجویی و حوزوی، پایگاههای بسیج محلات، بسیج دانشجویی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، بنیاد خاتم الاوصیاء، هیئت های مذهبی، حسینیه ها و ... همکار سازمان بهزیستی در این طرح می باشند.

اویسی ادامه داد : جامعه هدف مقیم در خانه های شبانه روزی نگهداری فرزندان، سالمندان، بیماران روانی مزمن شیرخوارگاه ها، مراکز بازتوانی و ترک اعتیاد، مراکز نگهداری معلولین و کلیه خانواده های دارای پرونده حمایتی در مراکز مثبت زندگی سراسر استان شامل این طرح خواهند شد.

گفتنی است پس از پایان آیین افتتاح طرح مهرواره در محضر ولی نعمتان، ضیافت افطار همراه با جشن باشکوه میلاد امام حسن مجتبی (ع) با هدف آشنایی عموم مردم در یکی از گذرگاه های اصلی شهرستان زاهدان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد