قرارداد همکاری چهارجانبه ای میان خطوط امداد اورژانس ۱۲۵ ، ۱۲۳ ، ۱۱۰ و ۱۱۵ در راستای توسعه همکاری ها با مرکز مداخله در بحران بهزیستی استان منعقد گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، قرارداد همکاری چهارجانبه ای میان خطوط امداد ، فوریت های پزشکی ، آتش نشانی و امداد پلیس در راستای توسعه همکاری ها با مرکز مداخله در بحران بهزیستی استان منعقد گردید .

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان کرد : سازمان بهزیستی به عنوان متولی شناسایی و ساماندهی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی تلاش می کند تا از طریق تعامل سازنده با نهاد ها و سازمانهای مرتبط مداخلات روانی - اجتماعی را قبل از مداخلات قضایی و انتظامی و حتی در کنار این نوع مداخلات جایگزین کند ، که این مساله در پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی را ایفا می کند .

اویسی گفت : در این قرارداد ، به همکاری کامل این چهار مرکز اورژانس در راستای خدمات اجتماعی و مداخله در بحران های اجتماعی از قبیل خودکشی ، کودک آزاری ، خشونت خانگی و ... تاکید شده است و با توسعه سطح این همکاری ها سطح کیفی خدمات مرکز مداخله در بحران بهزیستی استان بالاتر خواهد رفت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد