رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان اردبیل گفت: تیم گلبال اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور با چندین برد به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

علی یعقوبی  اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلبال کم بینایان و نابینایان کشوربا شرکت 28 تیم در دو بخش آقایان و بانوان در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر به مدت چهار روز درحال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور تیم اردبیل در این دوره از رقابت‌ها گفت: تیم اردبیل در این رقابت‌ها با تیم‌های بزرگی همچون اصفهان، کرمان و خوزستان هم‌گروه بود که خوشبختانه با برد هر سه بازی به نیمه نهایی صعود کرد.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان اردبیل با بیان اینکه تیم اردبیل سال گذشته به مقام سومی رسیده بود تصریح کرد: امسال هم برای قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش می‌کنیم و امیدواریم به این هدف برسیم.

یعقوبی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها ۷ گروه ۴ تیمی حضور دارند افزود: تیم گلبال آقایان اردبیل در اولین بازی خود 13 بر 9 اصفهان را شکست داد، در بازی دوم نیز 11 بر 1 خوزستان را از میان برداشت و در بازی یک چهارم نهایی نیز تیم اردبیل با نتیجه ۱۶ بر ۶ تیم کرمان را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

وی با بیان اینکه تیم گلبال اردبیل با ۳ ملی پوش حسن جعفری، محمد پرنیا و مصطفی شهبازی در این رقابت‌ها حاضر شده است، بیان داشت: تیم گلبال اردبیل در نیمه نهایی به مصاف تیم گلبال تهران می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد