مدیرکل بهزیستی استان خبر داد:

افزایش تماس با سامانه مشاوره

طی مدت قرنطینه خانگی، میزان تماس با سامانه 1480 بهزیستی خراسان شمالی افزایش یافت.

میزان تماس های مردمی با سامانه مشاوره 1480بهزیستی استان افزایش یافت.


مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با بیان این مطلب به خبرنگار روزنامه خراسان شمالی و با اشاره به تماس های مردمی در فروردین سال گذشته گفت: میزان تماس ها در فروردین سال 98 ،539 مورد بود که امسال این رقم به هزار و 100 مورد افزایش یافته است.
دکتر «قربانی» اختلافات خانوادگی را در صدر بیشترین تماس های مردمی در این مدت دانست و گفت: بعد از آن، اضطراب ناشی از کرونا، افسردگی و تربیت فرزند در رتبه های بعدی قرار دارند.
دکتر «قربانی» ادامه داد: در این سامانه مشاوره های تلفنی به خانواده ها ارائه می شود.
به گفته وی، از آغاز شیوع کرونا میزان شیفت های کاری نیروها در این سامانه افزایش پیدا کرده است و روزانه بین 30 تا 40 تماس برقرار می شود.
وی افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا حدود 50 درصد تماس ها به علت اختلافات خانوادگی بود اما بعد از شیوع کرونا 70 تا 80 درصد تماس ها به این علت بوده است.
به گفته وی 100 مورد از تماس های امسال مربوط به اضطراب کرونا بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد