همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر ، و با هماهنگی سازمان بهزیستی کشور و اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، گروه جهادی شهید دکتر احمد هدایت با حضور در شهرستان چابهار ، اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در شهرستان چابهار برگزار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، با هماهنگی سازمان بهزیستی کشور و اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، گروه جهادی شهید دکتر احمد هدایت با حضور در شهرستان چابهار ، اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در شهرستان چابهار برگزار کرد . 

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان طی سفر به شهرستان چابهار و بازدید از محل برگزاری این اردو اظهار داشت : گروه جهادی شهید دکتر احمد هدایت با استعداد ۳۰ عدد یونیت دندانپزشکی ، ۱۱۰ دندانپزشک ، دستیار و تکنسین طی یک هفته ، بالغ بر ۱۰۰۰ مددجوی تحت پوشش بهزیستی شهرستان چابهار و حومه را از خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان بهره مند کردند . 

اویسی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند گروه جهادی شهید دکتر احمد هدایت گفت : حضور گروه های جهادی در منطقه در کنار خدمات حمایتی نهاد های دولتی می تواند خلاء ها و محدودیت های خدمت رسانی بخش دولتی را به نحو شایسته ای جبران نماید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد