به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ سید جمال رحمانی، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در نشست با رییس و کارشناسان اداره پذیرش بهزیستی استان از زحمات و خدمات ارائه شده به مراجعین تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است در این نشست در خصوص بحث تکریم ارباب رجوع، رویکرد مردمی سازی و محله محوری، ملاقات مردمی هدفمند، نقش پر رنگ مددکاری در اداره پذیرش، استفاده ازظرفیت شرکای اجتماعی و خیرین جهت رفع مشکلات معیشتی، نقاط قوت و ضعف سامانه راهبری میزخدمت نظرسنجی خدمت و پیشخوان مجازی بهزیستی کشور Sam و چگونگی روند ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است در این نشست، مرتفع سازی نواقص موجود و موانع بر سر خدمات رسانی بهینه به جامعه هدف و اتخاذ راهکارهای مناسب برای ارتقاء فعالیت ها و شاخص ها با هم اندیشی کارشناسان ستادی و استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خاتمه از اداره پذیرش بهزیستی استان بازدید بعمل آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد