رشد ۲۷ درصدی سازش بین خانواده‌ها در سال گذشته در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در حال حاضر چهار پایگاه سامانه طلاق در استان راه اندازی شده است و با راه‌اندازی این سامانه شاهد رشد ۲۷درصدی سازش بین خانواده‌های متقاضی طلاق در سال گذشته بودیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در دیدار با امام جمعۀ قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت، اظهار کرد: غفلت بسیاری در حوزۀ سلامت اجتماعی صورت گرفته است و در حال حاضر نیز نظارت مناسبی بر اجرای قانون مربوطه در برنامه ششم توسعه وجود ندارد.

وی افزود: در استان و کشور در مسائل اجتماعی هم افزایی ملی وجود ندارد و در حوزۀ اجتماعی نیز مدیریت بحران انجام نمی‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: هشت پایگاه اورژانس اجتماعی در استان قزوین راه‌اندازی و ۹۰ نیرو در این بخش استخدام شده است و اکنون تمام اورژانس‌ها به‌صورت شبانه روزی فعال هستند.

 وارثی یادآور شد: دومیلیارد تومان اعتبار برای سامانۀ ۱۲۳ در سال گذشته هزینه شده و پرداخت یک میلیاردتومان هم برای سال جاری پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: ما در انجام وظایف خود سعی کردیم نظارت و کنترل را در حوزه‌های اجتماعی مدنظر داشته باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: باتوجه به اینکه کنترل طلاق در گذشته به‌صورت سنتی انجام می‌شد، در حال حاضر چهار پایگاه سامانۀ طلاق در استان راه اندازی شده است و با راه‌اندازی این سامانه شاهد رشد ۲۷درصدی سازش در سال گذشته بودیم.

کد خبر 9996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد