سرپرست اداره بهزیستی شهرستان زنجان منصوب شد

سرپرست بهزیستی استان زنجان طی حکمی مهدی آقاجانلو را به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان زنجان منصوب و از خدمات سید رزاق منافی در دوران تصدی مسئولیت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان زنجان دکتر روح الله خداینده لو در این حکم بر هماهنگی های درون و برون بخشی به ویژه فرمانداری شهرستان و معاونین تخصصی با استعانت از ذات اقدس الهی و بهره گیری از استعدادهای بالقوه و نیروهای متعهد و متخصص و توان علمی و تجربه عملی تاکید کرده است.

وی تحول و تقویت خدمات بهزیستی در مجموعه ی شهرستان را ضروری عنوان کرد و گفت: سیاست ها و رویکردهای سازمان مبتنی بر تلاش در جهت توسعه رفاه و عدالت اجتماعی و گستردگی مباحث اجتماعی، طیف معلولیتهای ناشی از حوادث، بیماریها و ... تنوع و تغییرات پرشتاب آسیب های اجتماعی و پیامدهای مختلف آن است.

وی  بر بسط و تقویت مشارکتهای مردمی در راستای نهادینه سازی رویکردهای اجتماع محور و شبکه بزرگ خیرین سلامت اجتماعی را تاکید کرد.

 خدابنده لو تقویت و گسترش فعالیتهای پیشگیرانه به ویژه با تاکید بر رویکردهای دینی اسلامی را مهم برشمرد و گفت:  تقویت و گسترش فعالیتهای قادر سازی و توانمندسازی جامعه هدف به صورت علمی باتوجه به شاخص های ابلاغی براساس برش راهبردی شهرستان، تقویت، نظارت و ساماندهی مراکز و مؤسسات غیردولتی و سازمان های مردم نهاد شهرستان، توسعه و تقویت ارتباطات درون و برون بخشی و تکریم به موقع کارکنان و ارباب رجوع و توجه به بهداشت روانی مجموعه، توسعه، تجهیز و تقویت اورژانس اجتماعی و توجه ویژه به رشد کمی و کیفی مراکز نگهداری از کودکان و معلولین در شهرستان زنجان از اهداف مورد انتظار در زمان تصدی مسئولیت است.

گفتنی است پیش از این  سید رزاق منافی به مدت ۱۰ سال عهده دار این مسئولیت بوده است.

کد خبر 99713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد