جلسه کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

جلسه کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور کلیه اعضا در محل موسسه راه سعادت ساحل سورو برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزستی هرمزگان ؛ جلسه کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور دبیر شورای هماهنگی استان ، رییس کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی و کلیه اعضا در محل موسسه راه سعادت ساحل سورو برگزار شد .

در این جلسه مدیر عامل موسسه راه سعادت ساحل سورو با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل محله به تشریح اقدامات صورت گرفته در محله سورو در حوزه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد پرداخت و با بیان چالش ها ، پیشنهاداتی به منظور تسهیل و ارتقای انجام امور فرهنگی محله ارائه نمود .

در ادامه ضمن شرح اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته از سوی اعضا ، در خصوص فعالیت های پیشگیرانه در سطح استان بحث و تبادل نظر گردیده و مصوباتی با هدف رفع مشکلات گروه های هدف در محله با توجه به ظرفیت دستگاههای اجرایی به تصویب رسید.

ارائه نقطه نظرات از سوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و رییس کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان پایان بخش این جلسه بود.

کد خبر 99649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد