تجلیل و تقدیر از فعالان حوزه نماز اداره کل بهزیستی استان

مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان حوزه نماز اداره کل بهزیستی استان با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی استان، کارشناس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان، امام جماعات اداره کل بهزیستی و رابطین در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، سرپرست اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه اشاعه فرهنگ نماز و گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه ، موجب تقویت روحیه معنوی و رفع ناهنجاری‌ها خواهد شد، بیان کرد: نماز وسیله تقرب بنده به خداوند متعال، تجلی روح بندگی و موجب پاکی و طهارت روح و جان انسان هاست و به مثابه شستشوی وجود در چشمه سار زلال عبودیت است که در شبانه روز در پنج نوبت در فریضه نماز صورت می پذیرد.

سلیمانی افزود: ازکسانی که در امر اقامه نماز بخصوص ستاد اقامه نماز و اعضای آن تلاش خالصانه و بدون چشم داشت دارند، صمیمانه قدردانی می کنیم.

در ادامه علی یار خدادادی کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان، نماز را کارخانه انسان سازی دانست و افزود: اگر خواستیم با تمام وجود و با شوق فراوان با خالق یکتا حرف بزنیم راهش نماز است، و این نماز است که انسان را می سازد، انسان را به خداوند نزدیک می کند و وجود انسان را سرشار از خوشبختی و آرامش می کند.

وی با بیان اینکه نماز جماعت اول وقت می تواند چه تاثیراتی در روند زندگی و نابودی مشکلات داشته باشد، اظهار کرد: نماز جماعت مطلوب باید با نشاط، جذاب، حل کننده مشکلات محیط، توجه کننده به مسائل محیط اجتماعی و دارای کارکردهای متنوع محیط زندگی مردم باشد با اهمیت دادن به اقامه نماز و برپایی نماز جماعت می توانیم شاهد برطرف شدن مشکلات زندگی خود باشیم.

در پایان این جلسه از رابطین و فعالین ترویج فرهنگ نماز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 99634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد