بازدید مدیر بهزیستی از توانمندیهای توانخواه مریوانی

در ۱۹ دیماه سال جاری با حضور رئیس و مسئول حوزه امور توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان مریوان و همچنین مسئول مرکز مثبت زندگی ۶۰۹۵ تحت نظارت این اداره از منزل توانخواه توانمند مریوانی بازدید بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ؛پروین اخدر رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان ضمن حضور در روستای سعد آباد از توابع بخش خاوو میراباد، از منزل نوید شیرزادی توانخواه cp( فلج مغزی ) تحت حمایت این اداره با معلولیت خیلی شدید بازدید بعمل آورده و از نزدیک با توانمندی های ایشان آشنا شدند .

پیشتر، این اداره ضمن اگاهی و اطلاع از شور و اشتیاق نوید شیرزادی به یادگیری امورات مربوط به طراحی ، گرافیک ، فتوشاپ و... با اهداء یک دستگاه لب تاب ،موجبات فعالیت در این زمینه را در ایشان فراهم نمود.

وی با وجود بیسوادی توانست به دانش مربوط به طراحی( کارت ویزیت، بنر ، تراکت و..) ،گرافیک ،فتوشاپ و ... دسترسی و تسلط پیدا کند و با فعال نمودن پیج اینستاگرام ثبت سفارش نماید.

پروین اخدر ، نوید شیرزادی را مصداق بارز جمله "معلولیت محدودیت نیست" ذکر کرد و اضافه نمود امثال این افراد نمونه و الگوی مثبتی برای جامعه هدف بهزیستی محسوب میشوند.

بازدید مدیر بهزیستی از توانمندیهای توانخواه مریوانی

بازدید مدیر بهزیستی از توانمندیهای توانخواه مریوانی

کد خبر 99394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد