۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
بهزیستی خادم جامعه هدف است

نماینده تام الا ختیار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در زنجان گفت: بهزیستی خادم جامعه هدف است و استراتژی این سازمان تلاش برای توانمند سازی و بهبود شرایط زندگی مددجویان در سراسر ایران است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد رضا کاظم زاده  گفت: کارهای خیلی خوبی در بهزیستی برای  اقشار محروم انجام شده است و خوشبختانه در سال جاری میزان مستمری جامه هدف بهزیستی با دو مرحله افزایش  روبرو بوده  و بهزیستی توانسته است همراه با افزایش مستمری چرخه خدمات رسانی را سرعت بخشیده و پشت نوبتی های دریافت مستمری را به صفر برساند.

 وی با بیان اینکه خدمت دهی به گروه های هدف بهزیستی از جمله افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، ایتام و... در نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازمان بهزیستی جزء شاخص هاست ، خاطرنشان کرد: به مدت سه روز و در راستای سفر ریاست جمهوری به عنوان نماینده بهزیستی در خدمت مردم هستم و مشکلات مراجعین و گروه هدف را بررسی کرده ودر سریعتر زمان نسبت به پاسخگویی و پیگیری اقدام خواهد شد.
این مقام مسئول عنوان کرد: قسمتی از مراجعات به میز خدمت نیازمند راهنمایی و ارجاع به دستگاههای مربوطه هست که با هماهنگی و ارائه اطلاعات درست انجام خواهد پذیرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه گروه‌های هدف بهزیستی افرادی هستند با ویژگی خاص معلولیت، شرایط اجتماعی نامناسب ،بیماری و ... در سه حوزه اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری نیازمند خدمت‌رسانی هستند ، بیان کرد : از طریق میز خدمت ۷۰۰  متقاضی از تمامی حوزه های توانبخشی واشتغال ، اجتماعی، پیشگیری و... پذیرش شده و کد رهگیری دریافت نمودند و پذیرش درخواست متقاضیان خدمت به صورت غیرحضوری و با خط تلفن۱۱۱ سامد نیز ثبت و پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 99362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد