دریافت ۳ نشان از ۶ نشان مشهدالرضا (ع) توسط خیرین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان مشهد

نشان مشهد الرضا(ع) از آن آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، برای نخستین بار در تاریخ مشهد مراسم اهدای نشان مشهد الرضا(ع) در هشت بخش علمی و فناوری، ایثار، شهادت و مقاومت، بهداشت، درمان و محیط زیست، اجتماعی، ورزش و سلامت، زیارت و خدمات زائر، فرهنگی و هنری و اقتصادی با حضور چهره‌های تأثیرگذار شهر و مدیران کشوری، استانی و شهری برگزار و از برگزیدگان بخش‌های مختلف با اهدای نشان و دیپلم افتخار قدردانی شد.

آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش به عنوان برگزیده بخش" اجتماعی" موفق به دریافت نشان مشهد و مدال زرین شد. این مدال به آقای جواد سقاء رضوی رئیس هیئت مدیره به عنوان نماینده آسایشگاه تقدیم گردید. در این بخش آقای مهندس رضا حمیدی ریاست هیأت امنای موسسه و محمدرضا توکلی دیگر عضو هیأت امنا دیپلم افتخار و مدال سیمین را کسب کردند.

 در بخش بهداشت و درمان نیز آقای حبیب الله عدالتیان عضو هیأت امنای موسسه موفق به مدال زرین و دریافت نشان مشهد گردید. در این بخش نیز مدال سیمین و دیپلم افتخار به مهندس حمید مستشاری عضو هیأت مدیره موسسه اهدا گردید.

گفتنی است در این مراسم، آقای هادی رضایی گرگانی بازیکن پیشین و سرمربی فعلی تیم ملی والیبال نشسته ایران از توانخواهان بسیار توانمند و موفق، دارنده طلای پاراالمپیک 2020 و 2016 و برترین بازیکن پاراالمپیک 1996 موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

کد خبر 99236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد