میزخدمت بهزیستی در مرکز تامین و توسعه شهید فلاح برپا شد

سرپرست بهزیستی استان زنجان سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان را مایه خیر و برکت برای عموم مردم و مددجویان تحت پوشش عنوان کرد و گفت: تیم میز خدمت بهزیستی استان زنجان با حضور نماینده تام الاختیار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی کشور  و بیش از ۷۰ نفر از مددکاران طی سه روزآماده پاسخگوئی به مراجعان و مددجویان تحت پوشش است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو افزود: هر فرد که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می تواند با مراجعه به مرکز تامین و توسعه شهید فلاح یا تماس با شماره تلفن ۱۱۱ درخواست خود را ثبت نماید.  کلیه مراحل فرایند و نتیجه درخواست، بصورت پیامک به شماره موبایل  اطلاع رسانی خواهد  شد.
وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر نزدیک به ۳۰ هزار خانوار در سطح استان تحت پوشش بهزیستی هستند و اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد و روند قانونی و فرایند کمسیون پزشکی را طی نماید.
سرپرست بهزیستی با بیان اینکه امیدواوریم طبق برنامه ریزی های انجام شده خدمات در خور شان به جامعه هدف ارائه دهیم، تصریح کرد: در حوزه ی میز خدمت بهزیستی جامعه هدف پذیرش شده و سایر مراجعین به دستگاه های ذیربط راهنمائی و ارجاع خواهند شد.
وی یادآور شد:  از ۱۴ تا ۱۶ دی ماه سالجاری و از ساعت ۸ صبح الی  ۱۸ تیم پاسخگویی بهزیستی  در مرکز تامین و توسعه شهید فلاح بهزیستی (جاده همایون) مستقر هستند. 
خدابنده لو خاطرنشان ساخت: بهزیستی در  تلاش است  جهت  ساخت و ایجاد مراکز نگهداری شبانه روزی بیماران روانی مزمن و سالمندان، تامین جهیزیه، تامین ودیعه مسکن مددجویان، تامین هزینه درمان مددجویان و تامین لوازم توانبخشی معلولین  همزمان با سفر ریاست جمهوری اقدام نماید.  
این مقام مسئول  با بیان اینکه از آغاز دولت سیزدهم بهزیستی استان زنجان مددجوی پشت نوبت دریافت مستمری توانبخشی ندارد، یادآور شد: خروج از پوشش مستمری مستلزم پیگیری، ارزیابی و اطمینان از سطح توانمندی اقتصادی خانواده در تامین حداقل نیازهای اساسی زندگی است.
سرپرست بهزیستی استان زنجان با تاکید بر توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی با ایجاد اشتغال پس از فرا گرفتن روشهای کسب و کار و مهارت لازم گفت: دریافت تسهیلات اشتغالزایی از بهزیستی  منجر به قطع مستمری نمی شود و افراد مستمری بگیر و گروه های دریافت کننده چرخه خدمات از بهزیستی جزو جامعه هدف بهزیستی هستند و می توانند از تسهیلات اشتغال زایی استفاده کنند.

کد خبر 98994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد