پیام مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

متن پیام مدیرکل بهزیستی استان به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"
️از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که باخدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راه‌هستند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند. "احزاب آیه ۲۳"
️سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اسطوره غیرت و شجاعت و در بیانی جامع قهرمان ملی ماست. مکارم و سجایای اخلاقی، او را به شخصیتی ممتاز و کم‌نظیر در بین دوست و دشمن بدل ساخته است. مجاهدت های خطیر و ماندگار این جلوه راستین عشق به ولایت در مبارزه با تروریسم، داعش و استکبار جهانی که منجر به شهادت قهرمانانه او شد، مکتبی را برای پویندگان جبهه حق تعریف و تفسیر کرد، که شعله های تابناک آن در تاریخ مقاومت ملت مبارز و عدالت جوی ایران اسلامی با هیچ تندبادی به خاموشی نمی گراید.
️اینجانب ضمن گرامیداشت روز مقاومت، وظیفه می‌دانم سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار "حاج قاسم سلیمانی" ، را به همرزمان، خانواده بزرگوارآن شهید، همکاران و اعضاء جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی تبریک و تسلیت عرض نمایم.

                                                                                                                                                                                                                            حسن شرفی

                                                                                                                                                                                                                               مدیرکل

کد خبر 98891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد