پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دلها

دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان در پیامی فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار سرافراز جهان اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مؤمن و پارسا و پرهیزکار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد / دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها،حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِن المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان، مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگردر انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
 

چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بزرگ مردی از تبار عاشورائیان در حالی فرا رسید که جهان و جهانیان بیش از پیش فقدان بزرگ مرد مداقع حقوق مظلومان و دلاور مرد عرصه ایستادگی در مقابل استکبار و تروریست را احساس می کنند.

سردار سلیمانی شخصیت ویژه و کلیدی محور مقاومت و جهان اسلام در تقابل با کفر، استکبار، افراطی گری و تروریست بود بی‌شک شهادت کمترین مزد این بزرگ مرد و عاشق عارف و سرباز سپاه اسلام بود که عمر گرانبهایش را در راه خدمت به اسلام و مبارزه با کفر و باطل سپری کرد و  پس از عمری مجاهدت سرافرازانه به دست شقی‌ترین و ذلیل ترین دشمنان اسلام به فیض اعلای شهادت نائل آمد.

لازم می دانم به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی چهارمین سالگرد شهادت جان فدای ملت ایران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش (شهدای مقاومت) را محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده های عزیز این شهیدان تسلیت و تعزیت عرض نمایم.

روحشان شاد و راهشان پاینده باد.

اسماعیل دامیار

سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 98869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد