‌تحقق سه طرح بهزیستی در دور اول سفر ریاست جمهوری  

سرپرست بهزیستی استان زنجان از تحقق سه طرح  و پروژه در خواستی بهزیستی در دور اول سفر ریاست جمهوری به زنجان خبر داد و گفت : ۴ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع نگهداری سالمندان زنجان ۴ میلیارد تومان برای تکمیل خانه سالمندان شهرستان خدابنده و شش میلیارد تومان برای تامین ۴۰۰ مورد جهیزیه از اهم مصوبات دوره اول سفر ریاست جمهور است. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو اعلام کرد : حضور رئیس جمهور در استان‌ برکاتی از جمله مشکل‌گشایی و گره‌گشایی  برای جامعه هدف  در پی دارد که  بهزیستی تلاش می کند از این ظرفیت و امکان به‌خوبی استفاده  کند. 

وی از برگزاری  جلسات متعدد در زمینه پروژه‌ها و درخواست های بهزیستی  خبر داد و خاطر نشان کرد: بهزیستی در  تلاش است  جهت  ساخت و ایجاد مراکز نگهداری شبانه روزی بیماران روانی مزمن و سالمندان، تامین جهیزیه، تامین ودیعه مسکن مددجویان، تامین هزینه درمان مددجویان و تامین لوازم توانبخشی معلولین  همزمان با سفر ریاست جمهوری اقدام نماید. 

خدابنده لو افزود:  بیش از ۸ درصد از مردم استان زنجان  که نزدیک به ۳۰ هزار خانوار  را تشکیل می دهند  تحت پوشش بهزیستی هستند که از این  تعداد بیش از ۱۹ هزارخانوار مستمری بگیربوده ومابقی از سایر خدمات این سازمان بهره مند می شوند. 
سرپرست بهزیستی ادامه داد: بهزیستی استان در زمینه پیشگیری،  توانمند سازی معلولان، پیشگیری از آسیب اجتماعی و جذب مشارکت های مردمی فعال بوده و توانمندسازی مددجویان را به عنوان اهداف عالیه بهزیستی ترسیم کرده است.

وی یادآور شد: با توجه به دور دوم سفر ریاست جمهوری به زنجان ؛ میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده تام الاختیار معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و رییس ستاد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی کشور ، سرپرست بهزیستی استان و تیم مددکاران و ستاد پذیرش جهت رسیدگی به درخواست های همشهریان و پاسخگویی به سوالات خانواده های تحت پوشش  و دریافت نامه های مردمی طی سه روز از ساعت ۸ صبح الی  ۱۸ و از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ دی ماه در مرکز تامین و توسعه شهید فلاح بهزیستی ( جاده همایون) برپا می شود.

کد خبر 98858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد