پیام تبریک مدیرکل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و هفته زن، مدیرکل بهزیستی استان سمنان پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن ارحیم

میلاد با سعادت بانوی دو عالم، ستاره درخشان عصمت و طهارت حضرت فاطمه زهرا(س)، دخت عزیز پیامبر عظیم الشأن اسلام، الگوی یگانه زن در تاریخ و آموزگار بزرگ عشق و ایثار؛ بهترین فرصت برای گرامیداشت جایگاه رفیع زن و مقام بی‌همتای مادر است. و تنها به واسطه درک مقام مادر است که می توان صفات رحمانیت خداوند را تصور کرد.

سپاسگزار خداوندیم که بر جهانیان، منّت گذاشت و برای سعادت و سلامت آنان، الگوهایی نورانی و جاودانه قرار داد تا راه زندگی، همواره روشن و ایمن بماند.

تاریخ سراسر مباهات ایران اسلامی سرشار از فداکاری و مجاهدت مادران و زنانی است که با تأسی از دخت گرامی پیامبر(ص) و قدرت ایمان در صحنه ها و عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی مشارکت، درخشش و همراهی فعالانه داشته اند و با امید به آینده‌ای روشن از هیچ کوششی فروگذار نکرده و قهرمانانه در میدان مقاومت و ایستادگی حضوری شجاعانه و فداکارانه داشتند.

اینجانب؛ سالروز ولادت سیدة نساء العالمین، مادر امامت، همسر ولایت و دخت نبوت و تقارن این روز بزرگ با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز را خدمت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و کلیه هم وطنان ایران زمین به ویژه همکاران و بانوان گرانمایه شاغل در بهزیستی استان سمنان، مراکز تحت نظارت و خانواده‌های تحت حمایت گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال برای همه، توفیقِ زندگی و حرکت در مسیر نورانیِ حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها و فرزند برومندشان شهید سلیمانی را خواستارم.

محمود منطقی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 98724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد