تبریک حلول ماه ربیع الاول

امید که در این ماه عزیز و در سایه تاسی به سیره نبوی و شجره طیبه امامت و بهره مندی از تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام شاهد تقویت وحدت و همدلی، پیروزی و سرافرازی مسلمانان و برقراری صلح و عدالت در گوشه و کنار جهان باشیم

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان بمناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول پیام تبریکی به شرح ذیل بیان داشتند :

بی شک بهار ماه ها ربیع الاول است؛ چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‏ شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‏ تابد. در این ماه شریف و پر خیر و برکت شاهد وقایع مهمی هستیم. حادثه تاریخی لیله المبیت، هجرت رسول گرامی اسلام از مکه به مدینه و از همه فرخنده تر ولادت آخرین پیام آور نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام، و آغاز امامت و ولایت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مناسبت های گرانقدری هستند که روح و جان عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت(ع) را طراوت و جانی تازه می بخشند و کام جان مسلمانان را شیرین می کنند.

امید که در این ماه عزیز و در سایه تاسی به سیره نبوی و شجره طیبه امامت و بهره مندی از تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام شاهد تقویت وحدت و همدلی، پیروزی و سرافرازی مسلمانان و برقراری صلح و عدالت در گوشه و کنار جهان باشیم.
اداره کل بهزیستی استان سمنان  این ایام فرخنده را به همکاران سازمان بهزیستی کل کشور ، جامعه هدف و ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک عرض کرده و از خداوند منان برای همگی سربلندی و موفقیت روزافزون مسئلت مینماید.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 9872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد