د️ر رسانه | حضور مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیما

حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان، با حضور در صدا و سیمای مرکز استان، مهمان برنامه پرسمان بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، بخش اول صحبت های مدیر کل بهزیستی پیرامون مراکز درمان اعتیاد بود. شرفی در این بخش ضمن ارائه گزارشی از تعداد مراکز درمان اعتیاد موجود در سطح استان و آمار مراجعین جهت دریافت خدمات، به موضوع کمپ بانوان نیز اشاره کرد. شرفی در ادامه به تشریح خدمات بهزیستی در مراکز درمان اعتیاد پرداخت. ️وی همچنین اشاره ای به نحوه ارائه خدمات مالی به بیماران مراجعه کننده به مراکز درمان اعتیاد داشت. مدیر کل بهزیستی استان اظهار داشت: بهزیستی برای آن دسته از بیماران مراجعه کننده به مراکز درمان اعتیاد که در دهک های پایین درآمدی هستند، کمک هزینه درمان اعتیاد پرداخت می نماید.
️بخش بعدی صحبت های مدیر کل بهزیستی در برنامه پرسمان، پرداختن به موضوع مناسب سازی فضای شهری بود که طی تماس تلفنی احدی از شهروندان با برنامه صورت گرفت. شرفی در این خصوص به موضوع برگزاری جلسات ستاد مناسب سازی استان و تاکید بر پیگیری جدی مصوبات آن اشاره کرد. وی گزارشی از اقدامات و برنامه های انجام شده و در شرف انجام در زمینه مناسب سازی مبلمان شهری برای تسهیل در دسترسی معلولین و جانبازان عزیز به امکانات و فضاهای شهری بیان داشت.
️شرفی در ادامه برنامه از پرداخت مبلغی قریب به ۲۲۵ میلیارد ریال کمک های مستمر ماهیانه به جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی خبر داد.
️مدیر کل بهزیستی استان در پاسخ به سوال شهروندی که در خصوص رایگان شدن هزینه ی قبوض مطرح شد، اظهار داشت: در راستای کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و بهبود معیشت آنان و بر اساس سیاست‌ های حمایتی دولت از اقشار آسیب‌پذیر، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) به شرط رعایت الگوی مصرف، از پرداخت هزینه بهای قبوض آب، برق و گاز معاف هستند.
️صفر شدن مددجویان پشت نوبت متقاضی مستمری و پرداخت حق پرستاری به معلولان واجدین شرایط از سایر موضوعاتی بود که مدیر کل بهزیستی استان در برنامه پرسمان به آن ها پرداخت.

کد خبر 98717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد