نشست هم اندیشی  کارشناسان مسئول امور اجتماعی بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز دوشنبه، ۱۱ دی ماه نشست هم اندیشی مسئولین امور اجتماعی در زمینه بررسی دستورالعمل جامع حمایت های اجتماعی با حضور مدیرکل ، معاون و کارشناس مسئولان حوزه امور اجتماعی بهزیستی خوزستان و کارشناسان مسئول امور اجتماعی ۱۴ شهرستان در اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی استان در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن ضمن تبریک این روز و تشکر از زحمات مددکاران گفت: علی رغم وسعت  کار و حجم بالای پرونده های دفتر امور خانواده و بانوان در بهزیستی خوزستان ( ۳۱ هزار و ۷۰ پرونده)، کسب رتبه اول دفتر زنان در شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور نشان دهنده تلاش مددکاران و همت همکاران ما در این دفتر است.

وی با تاکید بر لزوم توانمند سازی زنان سرپرست خانوار افزود: تشکیل گروه های همیار اشتغال، پیگیری مسکن زنان سرپرست خانوار ، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به منظور خروج از چرخه حمایت از مهم ترین مسائلی است که مددکاران دفتر امور خانواده و بانوان در سراسر استان می بایست در اولویت قرار دهند.

گفتنی است در این نشست کارشناسان درباره چالش ها، نقاط ضعف و قوت، ابهامات و نحوه اجرای دستورالعمل جامع حمایت های اجتماعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان جلسه به بانوان همکار  حاضر در جلسه، به مناسبت روز زن شاخه گلی اهدا شد.

کد خبر 98692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد