دشتی| دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی  از هنرمند معلول و توانخواه خورموجی

مراد زارع سرپرست اداره بهزیستی به اتفاق علی کدخدایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی با مهرانه باغانی هنرمند، نفاش معلول و توانخواه خورموجی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کلبهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتی در این دیدار مراد زارع رییس بهزیستی دشتی گفت: با وجود این که معلولیت باعث محدودیت هایی در توانخواه می گردد اما این موضوع نمی تواند باعث ناتوانی در فرد شود و ما شاهد توان خواهانی در سطح شهرستان هستیم که در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، علمی آموزشی، فرهنگی و هنری فعال هستند و با وجود معلولیت توانسته اند نقش فعالی در جامعه داشته باشند.

مراد زارع افزود: بهزیستی شهرستان دشتی در راستای توانمندسازی این عزیزان از تمام ظرفیت خود استفاده می کند و خدماتی از قبیل مستمری، کمک هزینه اشتغال، کمک هزینه مسکن، وسایل کمک توانبخشی، کمک هزینه اندام های مصنوعی، خدمات توان پزشکی، کمک هزینه درمان و... و. به این عزیزان ارائه می دهد.

علی کدخدایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز در این دیدار به پتانسیل های موجود در این هنرمند توانمند و توانیاب اشاره کرد و گفت: این هنرمند با امید و نشاط و توکل بر خداوند زندگی را می گذارند و از چنین محبت الهی برخوردار است.

 کدخدایی ادامه داد: باید از چنین هنرمندانی جهت پیشبرد اهداف ارزشمند هنرمندانه آنان حمایت شود و  این اداره آماده مساعدت و همکاری های صمیمانه با این هنرمند می باشد.

کد خبر 98638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد