پیام مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین سالروز حماسه

متن پیام به شرح ذیل است:

"حماسه مانا و بی نظیر یوم الله ۹ دی سال ۱۳۸۸ که نمایانگر عشق ایرانیان به ولایت فقیه و برخواسته از معنویت حاکم بردلها و بصیرت فطری بود، فصل نو و زیبایی را در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی گشود، فصلی که تجلی شور، شعور و بلوغ فکری و سیاسی و همیت ایرانی ملت مسلمان را به زیبایی هرچه تمام تر در قاب شیدایی و دلدادگی عاشورا به تصویر کشید.

حماسه شکوهمند یوم الله نهم دی ماه مظهر نفوذ ناپذیر ایران در برابر فتنه آمریکایی در واقع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و از قدرت نرم و اقتدار بالای نظام اسلامی در مدیریت بحران ها و مقابله با جریانات نفوذ و توطئه و فتنه استکبار جهانی به سرکردکی آمریکا حکایت دارد.

حماسه مردم در 9 دی حاصل این پیام بود که امکان فروپاشی نظام از درون وجود ندارد و نمونه این پیام ها در هشت سال دفاع مقدس از سوی امت اسلامی ایران با این مضمون که امکان براندازی کشور از طریق جنگ نظامی وجود ندارد ، نیز به دشمن منتقل شده بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ اداره کل بهزیستی استان ایلام ضمن بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و تبعیت بی قید و شرط از ولایت فقیه و ابراز بیزاری و انزجار از فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آن، سالروز این حماسه بزرگ را گرامی داشته و از پروردگار جهانیان پیروزی و سربلندی بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران را مسئلت و از عموم مردم بویژه جامعه هدف و کارکنان این مجموعه برای شرکت در آیین بزرگداشت سالروز این حماسه دعوت می نمایم. "

"حسین نورعلیوند"

کد خبر 98470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد