میز ارتباطات مردمی بهزیستی استان کرمانشاه | کاریابی

میز ارتباطات مردمی بهزیستی استان کرمانشاه در محل مدیریت بهزیستی استان، ساختمان سردار سلیمانی، جهت پاسخگویی به جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

در این برنامه معاونین پشتیبانی، اموراجتماعی و کارشناس معاونت مشارکت‌ها به همراه رئیس اداره پذیرش_و_هماهنگی و کارشناس‌ان این واحد، در محل برگزاری میز ارتباطات مردمی حضور داشته و به درخواست‌های مراجعین و جامعه هدف رسیدگی کردند.

در حاشیه این برنامه، میز کاریابی نیز طبق روال هر روز، در محل میز ارتباطات مردمی، به کار خود ادامه داد. شایان ذکر است میز کاریابی یکی از ابتکارات معاونت مشارکت‌های مردمی استان است که به معرفی فرصت‌های شغلی به مددجویان جویای کار می‌پردازد.

طرح میز کاریابی ( با اجرای دفتر کاریابی و مشاوره شغلی کارباما)در طول یکسال گذشته از طرف معاونت مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه مطرح  و در جهت اشتغالزایی مددجویان بهزیستی فعالیت داشته و در مدت یکسال با ۱۶۰ کارفرما جهت جذب کارجویان تحت پوشش  بهزیستی شهرستان کرمانشاه همکاری داشته ، که در نهایت ۵۴ نفر از مددجویان  مشغول به کار شدند. همچنین در فرایند پایش و مشاوره شغلی ۷۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی، اطلاعات زیادی مرتبط با راهکارهای اشتغال  مددجویان اخذ و  در همین راستا تعداد۲۷۰ نفر از مددجویان برای مهارت‌آموزی در رشته‌های مورد علاقه و البته با قابلیت درآمدزایی ، تشخیص و اکثریت نفرات در حال آماده‌سازی برای معرفی به مراکز فنی و حرفه‌ای هستند.
همچنین فعالیت ارزشمند دیگری در میز کاریابی در حال انجام می‌باشد بدین صورت که یک نفر از مددجویان توانمند مسئولیت رصد سامانه فنی و حرفه‌ای ، جهاد دانشگاهی و آموزشگاه‌های غیردولتی را بر عهده گرفته که به محض قرار گرفتن دوره‌های آموزش مهارت در سایت با توجه به محدودیت زمانی ثبت نام، لیست دوره‌ها و سایر اطلاعات مرتبط با ثبت نام را از طریق کانال «کاریابی و مشاوره شغلی کارباما » که بیش از ۱۶۰۰ نفر از مددجویان جویای کار استان کرمانشاه هم اکنون در این کانال عضو می‌باشند،در کمترین زمان ممکن اطلاع‌رسانی، رویت و در صورت تمایل و در صورت نیاز با مشاوره و راهنمایی کاریابی تقاضای ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی ازطرف کارجو دریافت و مددجویان از این طریق با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌، در جهت مهارت‌آموزی و متعاقب آن حرکت به سمت توانمندسازی و درآمدزایی بیشتر گام برمی‌دارند.

لازم به ذکر است که مجموعه کاریابی کارباما  بخشی از فعالیت‌های مؤسسه خیریه نوید گل یاس مرزبانی  تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه می باشد.


لینک کاریابی و مشاوره شغلی کارباما در پیام رسان روبیکا

 @karyabi_marzbani


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 98260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد