نشست  مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و بنیاد برکت استان با سرپرست بهزیستی استان بوشهر

با هدف بررسی وضعیت جذب تسهیلات بند(الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال 1401 نشستی با حضور آقای تمجیدی مدیرصندوق کارآفرینی امید استان، آقای احمدی نماینده بنیاد برکت در استان با رضا محمودی سرپرست و علیرضا هوشیار معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان بوشهر در دفتر مدیریت بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر این جلسه که در راستای اجرای تفاهم نامه چهارجانبه فی‌ ما بین سازمان بهزیستی کشور، صندوق کارآفرینی امید، بنیاد برکت و وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد، آخرین وضعیت ۶۳ طرح متقاضیان ثبت و تایید شده در سامانه مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ بهزیستی به اعطای تسهیلات توسط صندوق به طرح های اشتغال زایی اعم از مشاغل خانگی، کسب و کار خانوادگی و طرح های خرد کارگاهی با تاکید بر برنامه های ایجاد شده و تثبیت اشتغال با اولویت رسته های کسب و کار مطالعه شده و اولویت دار که توسط بهزیستی و تسهیلگران بنیاد برکت شناسایی گردیده می پردازد.

در پایان جلسه نیز اعضا بر همکاری های همه جانبه جهت تسریع و تسهیل فرآیند اشتغالزایی و سایر مواردمذکور، بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر 98163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد