نشست مشترک مشترک معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش با سرپرست بهزیستی استان بوشهر

در راستای رویکرد گسترش سواد آموزی برای جامعه هدف بهزیستی، نشستی با حضور میلاد حبیبی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش و رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر در دفتر مدیریت بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این نشست رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن تبریک هفته سواد آموزی به کارکنان این مجموعه ، تلاش و خدمت به مردم در زمینه آموزش و سواد دار کردن مردم را بسیار ستودنی دانست و برای کسانی که در امر تعلیم و تعلم به مردم خدمت می کنند آرزوی موفقیت کرد.

محمودی سرپرست بهزیستی استان با تاکید بر آموزش در همه جوانب اظهار داشت: آموزش پایه گذار همه چیز در همه موارد است و آموزش می تواند مسیر استعدادهای هر شخص را پیدا و آن را بالا ببرد.

سرپرست بهزیستی استان ادامه داد: اداره کل بهزیستی استان بوشهرآمادگی دارد در زمینه سواد آموزی به جامعه هدف همکاری های لازم با مجموعه معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش داشته باشد.

میلاد حبیبی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت و کارکنان بهزیستی استان در ارائه خدمت به جامعه هدف خود ، از این دستگاه تخصصی و حمایتی خواست تا در کنار سایر خدماتی که به مددجویان تحت پوشش قرار می دهد جهت افزایش سطح سواد به همراه مهارت آموزی مناسب با توجه به وضعیت افراد تحت پوشش خود همکاری های لازم را با این دستگاه داشته باشد .

در پایان نیز مسئولان دو دستگاه بر استفاده از همه ظرفیتها برای شناسایی و جذب بی سوادان و کم سوادان و نیز بازماندگان از تحصیل بهزیستی استان و گروه هایی که قابلیت آموزش داشته باشند تاکید کردند .

کد خبر 98156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد