تکریم و معارفه ذیحساب  بهزیستی استان خوزستان برگزار شد

ظهر امروز در مراسمی از خدمات و زحمات شهرام معین فر تقدیر و فریدون یزدی به عنوان ذیحساب جدید بهزیستی استان خوزستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، این مراسم با حضور مدیرکل و مدیر حراست امور اقتصادی و دارایی استان ،معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان و مدیرکل،معاونین و مسئولان ستادی بهزیستی خوزستان در سالن جلسات اداره کل بهزیستی برگزار شد.

مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان با اشاره به اهمیت ونقش مهم همراهی وهمدلی دستگاههای نظارتی در چهار چوب قانون به ویژه ذیحسابان فعال در مجموعه هایی همچون بهزیستی، از زحمات و خدمات شهرام معین فر در دوران تصدی مسئولیت ذیحسابی بهزیستی استان تشکر و برای فریدون یزدی  در سمت جدید، آرزوی موفقیت کرد.

امید احمدی مدیر کل  امور اقتصادی و دارایی استان با اشاره به سوابق ذیحساب اسبق و فعلی ،ذیحسابان  را سفیران  وزارت اقتصاد و دارایی   در سازمانها به منظور تسهیل و تطبیق  پرداخت اعتبارات با قانون عنوان کرد.

طاهر موسوی راد ،معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان  نیز ذیحسابان را  مشاور عالی سازمان برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مجموعه بهزیستی دانست و ضمن تقدیر از تلاش های  آقای معین فر  ،برای آقای یزدی ذیحساب جدید بهزیستی استان آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 98154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد