مدیر کل بهزیستی استان مرکزی : 
سرمایه اصلی بهزیستی متکی به مردم است ، بهزیستی جزء مردم و همراه با مردم است

جلسه شورای اداری بهزیستی استان مرکزی با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد تخصصی و عمومی و نیز پیگیری مسائل و مشکلات حوزه ها و شهرستانهای استان و افزایش تعاملات درون سازمانی و بین بخشی با حضور دکتر حسین آبادی مدیرکل ، معاونین، روسای واحد های اداری و روسای شهرستانهای استان برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی  در جمع اعضای شورای اداری بهزیستی استان مرکزی گفت: سرمایه اصلی سازمان بهزیستی اعتمادی است که در طول سالیان با فعالیت های بارز بخش دولتی و غیردولتی به دست آمده است و باید وامدار این اعتماد باشیم.
دکتر حسین آبادی  از خدمات و زحمات همکاران خدوم و تلاشگر بهزیستی استان در جهت کسب رتبه عالی در ارزیابی شاخصهای ، کسب رتبه برتر در حوزه اشتغال ، تقدیر از بهزیستی استان درفراهم سازی زمینه استانداردسازی خدمات بهزیستی و........ تشکر نمود.
وی ضمن اشاره به اهمیت نظارت مستمر بر مراکز تحت نظارت خصوصا مراکز شبانه روزی و برنامه ریزی جهت  سرکشی سرزده و شبانه به کلیه مراکز تحت نظارت استان و بیان پیشنهادبهبود ارائه خدمت ونقاط ضعف مرکز بیان داشت ؛ در این بازدید ها نحوه پذیرش، خدمت رسانی ، نگهداری ، کلیه امور تخصصی و عمومی ،  ایمنی و استحکام ساختمان مراکز و........جهت جلوگیری از اتفاقات ناگوار مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد.
وی با اشاره به اخذ 53 نفر سهمیه استخدامی برای اورژانس اجتماعی 123 و ... گفت: اتفاقات خوب، اثر بخش و امید آفرین در حوزه نیروی انسانی سازمان بهزیستی می تواند نوید بخش خدمات رسانی هر چه بیشتر به جامعه هدف باشد.
این مقام مسئول  برلزوم نظارت بر فرآیندهای حوزه‌های تخصصی سازمان و به روز رسانی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و ارسال آن به مراکز تحت نظارت تاکید نمود .
وی تصریح کرد: بهزیستی یکی از مظاهر بزرگ عدالت اجتماعی است که أولا نسبت به بازتوانی جامعه هدف گام‌های بلندی برداشته است و از طرفی در حوزه آموزش هم کار بزرگی انجام شده است ..
دکتر حسین آبادی درادامه این نشست  درخصوص اسناد مالی ، ارزیابی مدیران شهرستانی ، مناسب سازی ، برنامه های تخصصی حوزه ها ، راه اندازی ماده 16در سطح استان ، نشست با تشکل های غیردولتی ، تفاهم نامه با بسیج دانشجویی ، تفاهمنامه با اورژانس 115 ، آتشنشانی ، 110 و نیروی انتظامی ، مراکز شبانه روزی ، گروههای همیار و ....نیز مطالبی را عنوان نمود .
در این جلسه مشکلات ،چالشها و فعالیتهای صورت گرفته در شش ماهه اول سال  توسط مسئولان واحدها  و روسای شهرستانها مطرح و بررسی شد ومعاونین، مسوولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها به بیان عملکرد و مسائل مهم موجود و پیشنهادات لازم در حوزه های کاری خود پرداختند..

کد خبر 98144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد